Η Αρχαία ιστορία της Α΄ Γυμνασίου καθώς και η Βυζαντινή της Β΄ Γυμνασίου είναι συνήθως αρκετά
αγαπητές στα παιδιά και συχνά τους δημιουργεί την επιθυμία να γνωρίσουν τις
περιόδους που εξετάζονται με περισσότερες λεπτομέρειες. Στο πλαίσιο λοιπόν του
μαθήματος αυτού σκεφτήκαμε με τους μαθητές της τάξης να μελετήσουμε
διεξοδικότερα συγκεκριμένες χρονολογικές περιόδους της αρχαίας εποχής. Η κάθε
μία από τις ομάδες μελέτης που δημιουργήθηκαν ήταν ελεύθερη να επεξεργαστεί τη
χρονική περίοδο ή την περιοχή που επιθυμούσε. Τα αποτελέσματα της εργασίας τους
ήταν νομίζω εξαιρετικά.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ:
1. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΚΡΟΜΑΝΙΟΝ
2. ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΗ ΜΥΚΗΝΑΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
3. ΧΑΡΤΕΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
4. Ο ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
5. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
6. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΛΑΟΙ
7. ΑΙΓΥΠΤΟΣ- Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΝΕΙΛΟΥ
1. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΚΡΟΜΑΝΙΟΝ
2. ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΗ ΜΥΚΗΝΑΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
3. ΧΑΡΤΕΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
4. Ο ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
5. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
6. ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΛΑΟΙ
7. ΑΙΓΥΠΤΟΣ- Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΝΕΙΛΟΥ
Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Ελένη Κονταξή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου